OPRAVA A VÝMĚNA MOTORU

Věděli jste, že s údržbou motoru je toho mnohem víc než jen výměna oleje? 

Můžete mít klid, když své vozidlo předáte společnosti Auto službě Kolín  kvůli výměně oleje, protože s každým intervalem výměny oleje provádíme úplnou kontrolu, která vás upozorní na jakékoli bezpečnostní problémy nebo úniky, které podle našeho názoru mohou způsobit nákladné opravy, pokud se zhorší.

Správná údržba motoru vašeho vozu vám nyní a později na silnici ušetří peníze. 

Opravy motorů  lze provádět přímo zde v Kolíně.

Provádíme drobné opravy i kompletní generální opravy většiny benzinových i dieselových motorů. Vše odborně a se zárukou.
Při opravě motoru vždy používáme certifikované motorové díly renomovaných dodavatelů a servisní postupy doporučené výrobci motorů.
O opravu vašeho motoru se opravdu postaráme rychle a kvalitně.

Nejčastější problémy s motorem jsou:

  • vysoká spotřeba
  • špatné startování
  • ztráta výkonu
  • kolísavý chod motoru

OPRAVA MOTORU

Víme, jak kritická je doba provozuschopnosti. Když se rozsvítí kontrolka nebo zhasne motor, náš servisní tým rychle reaguje na vyřešení problému a co nejrychlejší návrat na silnici. 

Docházejí vám tekutiny? 

Potřebujete službu čištění filtru pevných částic?   Provádíme rutinní vyladění, abychom udrželi váš motor v chodu na maximální výkon a účinnost.

Problémy s EGR ventilem?  Netěsný olej? 

Naši naftoví mechanici jsou vyškoleni v identifikaci problému a opravě jakéhokoli vznětového motoru. – pokud potřebujete opravit dieselový motor, zvažte to.  Nejste připraveni investovat do nového motoru? 

Můžeme rozebrat, vyčistit, opravit, opravit a znovu sestavit váš vadný blok motoru, abychom prodloužili životnost vašeho motoru.

Sestavy vznětových motorů byly zkonstruovány s ohledem na životnost, odolnost a výkon a jsou navrženy tak, aby používaly vlastní kompresi k zapalování paliva ve spalovací komoře.

V benzinových motorech je palivo smícháno se vzduchem, stlačeno písty a zapáleno zapalovací svíčkou. Míra komprese nebo kompresního poměru u vznětového motoru je třikrát vyšší než u běžného systému benzínových motorů. 

V systému dieselového motoru je vzduch stlačován při vysokém kompresním poměru, který přivádí velké množství tepla. Po této kompresi se palivo vstřikuje přímo do válce, kde se zapaluje palivová pára. 

Dieselové motory jsou vyrobeny bez zapalovacích svíček. Namísto toho dieselové systémy používají žhavicí svíčky pro efektivnější startování a provoz při nižších teplotách. Žhavicí svíčky mají dva topné články, které jim umožňují velmi rychlé zahřátí pro rychlé spuštění.

 Turbodmychadla  zvyšují vznětové kompresi rychlou kompresí vzduchu proudícího do motoru, což umožňuje proudění více vzduchu do komory. Více vzduchu ve spalovací komoře znamená, že do procesu spalování lze přidat více paliva. Turbodmychadla poskytují systémům vznětových motorů vyšší účinnost a výkon, spolu s konečně více kilometry na galon nafty.

Zadejte poptávku       

  •